Opgesloten

Ik kijk
Zie het gebeuren
Ik luister
Hoor stemmen in de stilte
Ik voel
Warmte in de kilte

Registreer
In mezelf
Gekeerd

Tong verstrikt
Stem vertikt ‘t

Stembanden
Aan banden gelegd
Afgesneden
Spraakvermogen verdwenen

Opgesloten

Kijk ik
Naar binnen

Luister ik
Naar de stem
Vanbinnen

Voel ik
De kachel branden
Vanbinnen

Wil ik schreeuwen
Naar buiten
Eigenlijk
Van de daken

Ik wil het liefst schreeuwen
Naar jou
Of fluisteren
Naar jou

Maar ik kan het niet

Opgesloten
In mezelf
Denk ik aan jou
In de stilte.

Geef een reactie

