Twitterverslaafd? Ikke? Welnee joh!

Het eerste, meest in het oog springende symptoom van een verslaving is ontkenning. Junks ontkennen ALTIJD ALLES.

Nou, daar heb ik dus geen last van, zoveel is wel duidelijk.

Ik vind er namelijk helemaal geen drol aan, Twitter.

En ik heb namelijk totaal geen overrekte nek en ik kan ook heus niet meer over mijn rechterschouder kijken, omdat ik namelijk helemaal nooit tot diep in de nacht zit te checken of er nog niemand niks leuks heeft getwitterd.

En ik zet ook echt niet midden op de dag even snel de pc aan, omdat me ineens een geweldig leuke tweet  binnenvalt. En ik baal er ook heus nooit van, dat niemand dan niet eens even leuk ad rem reageert. Doe ik gewoon niet.

Daar komt nog bij dat ik echt mijn was niet laat liggen omdat ik zo nodig op Twitter zou moeten. Ik doe dat niet.

Ik heb daar sowieso niet zo gauw last van, dat ik ergens helemaal in opga. Ik begrijp al die ophef niet. Ik snap niet dat iemand midden in een ‘live’ gesprek ineens zijn telefoon gaat checken omdat er weer ‘iets’ gebeurt op Twitter.

Ik hou ook helemaal niet van dat oppervlakkig gedoe, beetje dom heen en weer kletsen met mensen die je helemaal niet kent. Kan mijn tijd wel beter gebruiken!

Ik roep nooit zomaar wat, ik denk juist altijd over alles heel goed na.

 Neeuuhh…Twitter. Niks voor mij.

4 gedachtes over “Twitterverslaafd? Ikke? Welnee joh!

  1. Dat hoop ik wel, ja!! En jij niet….? (Dit soort verslavingen zijn bij mij altijd tijdelijk gelukkig, ze laaien dan even heel hard op, maar gaan ook vrij snel weer liggen)

  2. Ik heb echt niets met al die heisa,mij te oppervlakkig.
    Ik praat graag face-to-face met mijn vrienden en vriendinnen,gelukkig heb ik er geen 368!

  3. Zoveel heb ik er ook niet, en ik vind een combinatie ook prima te doen hoor! Ik geef ook altijd nog de voorkeur aan face-to-face, maar het één sluit het ander natuurlijk niet uit:)
    (Een half jaar geleden snapte ik nog helemaal niks van Twitter, en ook niet wat daar nou toch zo leuk aan zou moeten zijn :P )

    Moods swing, people change (gelukkig, wat mij betreft)

Geef een reactie

