Waar mag ik tekenen?

Het ijsgehalte in mijn emesse mojito was voortreffelijk. Het café stroomde langzaam vol auditorium. Tussen al de gegadigden zag ik een splendeure dame wandelen. Na uren haar gade te slaan zette ik mijn ongenaakbaarheid opzij. Ik zag haar op de muziek van een aftandse en van de drugs bedwelmde band haar weldoorvoede kont schudden. Haar blonde haardos danste van links naar rechts mee op de onesthetische muziek. Ik propte mijn lichaam door de mensenzee. Eindelijk bij haar aangekomen zag ik haar delicieuze lichaam nog beter. Ik tikte haar discreet op haar schouder, en vroeg haar op mijn gracieuste manier of ze een slokje – door het rietje- van mijn mojito zou begeren. Ontsteld keek ze mij aan. Een glimlach van oor tot oor verscheen op haar opzienbarende gezichtje. Met haar tong trachtte zij het rietje haar mond in te krijgen. Ze leek bedreven in het spel. Ik vatte de jonge mannin bij de hand. Talmend trok ik haar naar mij toe en prevelde in haar oor “Wat vind je er van om bij mij thuis verder te feesten?”

Nog geen vijf minuten later zat ze bij mij in de taxi. Ze probeerde haar zachte handen mijn pantalon in te krijgen. Senang legde ik haar hand op haar eigen vulva. Ik zag hoe ze haar schede begon te masseren. Lascief drukte ik mijn lippen op de hare. Binnenshuis ontdeed ik haar meteen van haar kledij. Wij cohabiteerden meerdere keren die nacht en tijdens elke beurt bracht ik haar meerdere malen tot een climax. Bij elk orgasme kermde zij zachtjes. Bij het laatste orgasme, waar ik hevig ejaculeerde, fulmineerde de blonde dame het gehele appartementen complex bijeen. De meest vuige taal sloeg zij uit. Een man als ik, vol trots en temperament, gevoed door alcohol en inclinatie liet zich ook in zijn sponde niet uitschelden. Onthutst trok ik mijn fallus uit de blonde dame. Ik verzocht haar mijn huis te verlaten. Gedesillusioneerd trok zij haar kleding weer aan. Een enkele blik wierp zij achterom. Ze verliet mijn huis.

Ik schonk mijzelf een glas goede whisky in. Ik overdacht mijn avond en nacht en viel glimlachend in slaap.

2 gedachtes over “Waar mag ik tekenen?

  1. Ja hoor eens als u begint haar vol te blaffen, zoals ik lees, mag zij toch wel reageren. En om dan uw fallus nat weg te hangen…..

Geef een reactie

