Zo simpel is het!

Heerlijk! Ik geniet van de discussie die nu is ontstaan. Er hebben een stelletje kut koters van een Islamitische basisschool in Amersfoort een rouwstoet geterroriseerd. De klote kinderen hebben hun nog niet volgroeide middelvingertje de lucht in gestoken naar de rouwenden. Ze hebben “Joden, joden” geroepen naar de nabestaanden en ze hebben met hun vuistjes op de rouwauto geslagen. Dit is allemaal natuurlijk afschuwelijk. Het bleek dat de kut kids van een Islamitische basisschool kwamen. De zogenaamde Bilalschool in Amersfoort. En ja, inderdaad de Bilalschool, dat is een school voor jongetjes zonder voorhuidje en meisjes die een hoofddoekje dienen te dragen. Echter is het van groot belang om te weten, dat wat de beweegredenen van deze mongoloïde kids ook was, dit niet in de Koran staat beschreven. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat er geen debiel als leraar voor de klas staat die dit soort instructies geeft aan de tyfus blagen, maar ik acht de kans miniem.

Er werd natuurlijk door de grote Wilders achterban direct met hun kromme en lelijke vingertje naar de Islam en de Koran gewezen. Zelfs verkeersregelaar kun je als PVV-stemmer niet worden. Ze wijzen namelijk altijd de verkeerde kant op. Het is niet te ontkennen dat er waarschijnlijk wel een gedeelte bij verkeerd gepredikte Islam ligt. Wanneer ik mijn nichtje van ondertussen 10 leer dat de gelovigen (wij) beter zijn dan de ongelovigen (zij) zou zij ook dat superioriteitgevoel ontwikkelen. Ze is familie van mij en dus niet uit incest ontstaan, en daarom zou zij ook snappen dat ze geen rouwstoet mag terroriseren. Het probleem is dus niet geheel te wijten aan DE Islam, misschien ligt er een klein deel bij het verkeerd prediken van de Islam. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar ik acht de kans aanwezig. Ik denk echter niet dat het grootste probleem bij de Islam ligt. Ik denk zelfs dat, mocht er een gedeelte bij de Islam liggen, dit 10 procent van het probleem is. De schuld wil ik ook niet geven aan Rob van Kan of joop.nl. Het in het wilde weg bashen laat ik liever over aan de GeenStijlers. De fascistische blog van hoofdredacteur @Pritt, ook wel Marck Burema. Die kreeg Marckie Kwarkie even terug. Ik vind overigens Marck met ck wel heel decadent.

Het probleem blijft staan. Er zijn kut koters en iets of iemand moet de schuld krijgen dat deze koters kut zijn. Wie kunnen we de schuld geven. Rob van Kan, joop.nl en de Islam heeft Marckie Kwarkie dus al gehad. Wie kan ik dan nu de schuld gaan geven? Ik geef op de eerste plaats incest de schuld. Het is bekend dat uit incest minderbegaafde kids ontstaan. Dat neef/nichthuwelijk en vice versa moeten we dus heul snel afschaffen. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat er meerdere kids op de Bilalschool de pech hebben dat vader en moeder familie zijn. Incest valt dus toch een beetje af. Shit! Wie kan in godsnaam nog meer de schuld geven? Er zijn natuurlijk heel veel agressieve rot spellen op de Playstation3 en of Xbox360! Dat kan eventueel de schuld zijn. Als er een roomsblanke debiel schietend door een Alphens winkelcentrum marcheert, geven wij ook de schuld aan de verdomde spellen. Waarom dan niet bij Islamitische kut koters? Er zijn spellen waar je mensen op hun bek mag rammen, dan is er ook vast een spel waarbij je rouwstoeten mag terroriseren. Er is overigens ook een spel over terroristen. Zou Osama Bin Laden dat in zijn Pakistaanse villa gespeeld hebben? Ik denk al ver daarvoor, vandaar het 9/11 verhaal.

Ik ben nog steeds geen stap verder. Er is nog niets of niemand die ik de schuld kan geven. Het feit blijft staan dat er debiele kinderen in Amersfoort rond lopen. De directeur heeft overigens de kiddo’s verplicht hun excuses aan te bieden én ze worden geschorst. JIPPIE! Kunnen ze lekker Amersfoort city terroriseren. Ik zat meer te denken aan: elke dag naar school van acht uur in de ochtend tot vijf uur in de middag. Het schoolplein mogen ze ook in de pauze niet betreden. Ze blijven binnen. Strafwerk maken. Na schooltijd mogen ze rennen, sprinten en vliegen om op tijd op de stedelijke begraafplaats Amersfoort te zijn. Zes maanden lang dag in dag uit blaadjes prikken en harken. Zo leren ze ook meteen wat werken is. Hebben we ook een probleem voor 10 jaar later opgelost.

En toch denk ik dat het probleem heb gevonden. In zeventiger jaren is paps of opa uit een Berbers dorp getrokken om grof geld te gaan verdienen. Hij zou rijk worden. Niet een beetje rijk, maar heul rijk. Met miljoenen in de pocket zouden ze hun rijkdom in Marokko in vastgoed investeren. Ze zouden al die luie, in Marokko blijvende Mocro’s, eens laten zien wat werken en geld verdienen is. Het was de bedoeling dat ze hier even zouden blijven en dan als de wiedeweerga weer terug naar het rifgebergte. Helaas het ging mis. Ze bleven hangen. Dat Nederland was wel heel leuk. Geile blonde mokkels en bier in overvloed. Wie wil er dan nog weg? Dit moest haast wel de hemel zijn, dacht de eerste geïmporteerde analfabeet. Er is alcohol en als hij, nadat hij zijn ongewassen pik in een blondje had gedouwd, vroeg “Ben je nog maagd?”, knikte ze 9 van de 10 keer ja. Niets bleek minder waar. Voor een weekie werken kregen onze Berbers slechts consumptiebonnen en het vooruitzicht op een echte gazellefiets. Het deed pijn! Wat moesten ze nou in Marokko zeggen? Het zou vast wel goed komen. Ze waren er pas net. Ondertussen werden er plannen gesmeed om vrouw en kroost ook richting den Nederlanden te laten vliegen. Kinders gingen naar een school waar ze het A,B,C leerden in plaats van het alief, beh, ta. Moederkloek mocht naar Nederlandse winkels. Het halalslachten was toen nog geen issue. Eten wat de fucking pot schaft. De buurtAppie verkocht alleen maar gehakt van een runder met pin door zijn harses of halouf. Dan maar gewoon runder, in plaats van halalrunder.

Om een klote lang verhaal even wat korter te maken: teleurstelling. Paps kon niet meer terug naar Marokko in verband met gezichtsverlies en het leven wat hier opgebouwd was. Helaas is ‘The Dutch Dream’ ook niet uitgekomen. Ze waren geen miljonairs geworden. Ze konden niet met een heuptasje -vol briefjes van 1000 gulden- naar Marokko terug reizen om te laten zien hoe rijk ze zijn. Het was niet hun schuld. Het was de schuld van het verdoemde Nederland. Het land van beloftes. Alleen er werd hen niks gegund. Het waren allemaal klote Hollanders. Allemaal racisten! Hoe ouder de kinderen werden, hoe groter de haat jegens Nederland werd. Die haat en onvrede over Nederland is zo vaak uitgesproken dat de minderbegaafde Marokkaanse kinderen dit maar gingen overnemen. Nederland is kut! Dat werd hun lijfspreuk. Het maakte ook niet uit hoe ze rijk werden, ALS ze maar rijk konden worden. Alles op alles. Drugs verkoop, stelen en mishandelen als er maar geld verdiend kon worden. Ze moesten toch ergens mee naar Marokko komen. Haat! Dat is de drijfveer achter de kutMarokkaan. Haat die door de ouders ingefluisterd is. Haat vanuit teleurstelling.

Eindelijk heb ik dan de schuldige gevonden. De teleurstelling is schuldig. Ik heb hiermee ook bewezen dat een freaking GeenStijl-stuk het makkelijkste is wat er te schrijven is. Geef maar iets de schuld en verzin er een verhaal om heen. Al heb ik het nog te veel onderbouwd voor GeenStijl begrippen. De helft van de mensen slikt het toch wel voor zoete koek. Ze sluiten zich allemaal achter je aan. Niemand weet of ik het meen of niet! Een gedeelte zou mij verrot schelden. Er is ook een gedeelte wat mij gelijk gaat geven. Zo is de ster geboren. Of ik meen wat hier boven staat? Voor jullie een vraag voor mij een weet!

17 gedachtes over “Zo simpel is het!

  1. Debiele kutkinderen die niet goed beseffen wat ze aanrichten met hun woorden en gedrag heb je overal. Als een stelletje Staphorst kinderen zoiets geflikt zou hebben bij een islamitische uitvaart was ik net pissig geworden als over dit nieuws. Mocht dat gedrag worden gestimuleerd door sommige ouderen die beter zouden moeten weten, dan lijkt me vooral dat het punt waarop je mensen zou moeten aanspreken. En de kinderen een flinke draai om de oren.

  2. @Toetermuur: die filosofische interpretatie ga ik met een post-it op mijn muur hangen!

    @abdelrachid: Opnieuw mooi stuk, ik waardeer ook je gebrek aan pretentie door geen oplossingen of ongemeende introspectie te geven, maar louter beschrijvend te zijn.

    Wel een irrelevant vraagje, is er een reden dat ‘islam’ hier steeds met een hoofdletter wordt geschreven? Niet omdat ik er iets op tegen heb, maar taalkundig hoor je religies met een kleine letter te schrijven, Sososuus heeft dat in mijn teksten ook steeds verbeterd naar mét een hoofdletter.

    Puur uit nieuwsgierigheid.

    • Ik moet eerlijk zijn dat ik godsdiensten met een hoofdletter begin uit respect. Een beetje een vreemde manier van het tonen van respect. Ik denk dat ik er inderdaad mee moet gaan stoppen. Het hoor namelijk niet. En wat niet hoort, dat doen we niet! Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat gebruikelijk is in het arabisch.

      Overigens ook heel erg bedankt voor de complimenten. Ik vind het fijn dat je het leuk vind om te lezen.

  3. Ja, hier nog zo eentje, ik schrijf ook al die religies met een hoofdletter, zelfs als ik ze bijvoeglijk gebruik. En dan zo atheïstisch zijn als de neten…doorgeschoten respect van mijn zijde, denk ik.
    ‘k Ga er onmiddellijk mee ophouden!

  4. Nou ja de spellingnazi uithangen was nu ook weer niet mijn bedoeling :-p Ik bedoelde vooral in de zin dat moslims altijd hun adjectieven zoals ‘swt’ hebben, dus dacht ik dat dit allicht ook in lijn daarmee ligt.

  5. In de VS heb je hele Christen (ja met een hoofdletter) gemeenschappen die begrafenissen verstoren en met grote protestborden bij zo’n uitvaart gaan staan. Ik heb de voor mij meest belangrijke mensen naar het graf moeten brengen en ik moet je zeggen dat ik woest word als ik dat soort dingen hoor. Als je ouder of je beste vriendin in die kist ligt, wil je hen nog steeds beschermen. Van de doden moet je afblijven. Poten af. Wie dat niet doet, moet gewoon gestraft worden. Of respect bijgebracht. Papa ’s en mama’s naar een cursus, volwassenen die het zelf doen zoals in de VS gewoon in de cel of ze een jaar mee laten draaien in een hospice. En dan elke keer opnieuw het proces van sterven laten meemaken en de emoties die ontstaan bij de familie en vrienden.

Geef een reactie

