stiersheize 1.0

 Stiersheize 1.0

het danceparade gesprek

 

Ik zat met me ma te praten over hoe KUT het wel niet is dat er geen danceparade meer is in Rotterdam. Twee jaar geleden was het nog 1 van de feesten in mijn eigen stadje waar ik echt naar uitkeek. Nu is het 1 van de evenementen die uitsterven en langzaam maar zeker verdwijnen uit Rotterdam !  Nighttown werd Watt… Watt is nu Club Lef ? (sounds gay) Dit was 1 van de weinige plekken waar (opkomende hiphop) artiesten een mic & een fatsoenlijk podium kregen! Maar buiten dat!! Ghostface , DMX , SnoopDogg etc. etc. etc. hebben daar opgetreden!!! Zie je Method Man al optreden in “YourSpace” ? Tuurlijk nemen Offcorso / Waterfront het nu een beetje over maar is dat liefde voor de zaak of vanwege het gat in de markt? EN OOOWWW!! wat waren we trots op het feit dat we in het jaar 2010 “YourWorld” hadden. Rotterdam de jongeren hoofdstad van europa !!!

Voor ik begin met het afkraken van shit… Wil ik zeggen dat het idee achter dit project goed bedoeld en positief  is ! Sterker nog het was een soort initiatief waar ik jaren lang om heb lopen zeuren in mijn directe omgeving. Het heeft veel positieve dingen teweeg gebracht en heeft een paar personen specifiek veel geld opgeleverd… ja je voelt em al aankomen he…?!

(om hatemail/stiersheize te voorkomen is de naam van dit persoon fictief)  

Om maar 1 van de vele verhaaltjes te vertellen… Maak kennis met Henkie… Henkie is evenement organisator van beroep. Is verantwoordelijk voor bijv. events waarbij nederlands talent in de spotlight mag/kan staan. Daarnaast doet Henkie ook artist management en nog wat ambitieuze dingen. (dingen brengen = sterk punt)   Henkie fixt wat money via het YourWorld initiatief voor armoedige events die al bestonden maar voegt niets nieuws toe & draagt niets bij. Niemand die iets of iemand tegenhoud en Henkie doet eind 2010 een upgrade van clio naar dikke mercedes…

Als het maar voor de jongeren is!!!

Het is typerend om te zien dat altijd wanneer er iets positiefs is, daar altijd wel weer de mensen zullen zijn die willen profiteren van de situatie in negatieve vorm… Want ik begrijp Henkie totaal… We zijn zwak… Niet dat ik dat goedkeur of er genoegen mee zal nemen!

Even ter duidelijkheid ik ben geen pessimist mensen… Als ik praat wil ik ook daadwerkelijk doen. vandaar dat ik niet praat maar typ hahaha… (lachen op je eigen joke is dom)  Me eerste 2 blogs zijn best wel een Amsterdamse rapper… No-Nega… (ok ok te droog) Ik wil discussie veroorzaken! Meningen/argumenten horen! Zo leer je nog eens wat… Ik geloof dat positieve dingen altijd zullen overwinnen.

als laatst wil ik jullie een serieuze vraag stellen…

Waarom zijn er maar zo weinig mensen die van tomatensap houden ?

 

Slaap Lkkr!!

KC

2 gedachtes over “stiersheize 1.0

    • Waarom er maar zo weinig mensen zijn die van tomatensap houden? Omdat wodka puur veel lekkerder is??? Of omdat het zo klunzig staat om iets te drinken waar je eerst zout en peper in moet doen? Of omdat het warm, met gehaktballetjes en basilicum, in een kommetje veel lekkerder is, wellicht? Of omdat het te 70’s is…

      Ik weet het ook niet.

Geef een reactie

