blog? / O (s/b) AMA

Het woord Blog…

Wie the fuck heeft het woord “Blog” verzonnen…?

Klinkt als het geluid dat ik maak wanneer ik zaterdagnacht heb gedronken en zondagochtend boven de wc hang… BLOOOOOG….!!!??? Dus vanaf nu spuug ik dingen die ik denk/weet/voel vanaf hier jullie richting op. Mijn excuses als dit soms een beetje misselijkmakend en zuur klinkt!

Ten eerste dit… :

 Het leven is een toneelstuk… Een Film… Op de ene plek draaien ze “Rambo” . Een aantal kilometer verderop draait “Alice In Wonderland”. Hangt af van de situatie, locatie en of je Paris Hilton of Baghdad Fatima heet.

Mensen die zich bezig houden met het nieuws kunnen beter een Denzel movie kijken of een Harry Potter boek gaan lezen.(Harry Potter = Wack) De situatie Obama vs. Osama bijvoorbeeld is ook puur entertainment. Sterker nog… Het is vergelijkbaar met de ” 2pac vs. B.I.G.  beef. Het zijn 2 volwassen mannen die elkaar “dissen” om de massa schaapies te laten vergeten dat er veel belangrijkere dingen gebeuren op onze aardbol.

Ik bedoel… Geloven we nou echt dat Obama Batman is die de wereld zal redden en Osama de beruchte Joker speelt (of speelde)…  Vergeet niet dat Obama ghostwriters heeft die 1000 x Yes We Can voor hem opschrijven en hij alles gewoon opleest met een glimlach. (doet me denken aan Britney Spears).  En Osama is dus die gozer die eerst voor de CIA heeft gewerkt, familie leden heeft die olie maatschappijen bezitten in samenwerking met de familie Bush & vanuit een grot vlieglessen betaalde via internet bankieren voor Ali, Mo & dikke Appie…? Ik vond John Q dan toch geloofwaardiger (ja ik ben Denzel liefhebber) .

Dont believe the hype people… Terrorisme is een gefabriceerd fabeltje wat gecreeërd is door de zelfde mensen die Obama op zijn voetstuk hebben gezet en 50 cent zijn paycheck uitschrijven. Puur om je afgeleid te houden van het feit dat de Obama’s & Osama’s in onze maatschappij poppen zijn die alleen zeggen/ doen wat hun opgedragen wordt. 

De genomineerden voor beste acteur zijn:

Barrack “Hussein” Obama

Geert “Van Der Burka” Wilders

Osama “Bin” Laden

Jezus “De Zo(o)n” Christus

And the winner is…..

2 gedachtes over “blog? / O (s/b) AMA

  1. En het woord “blog” zal nooit meer hetzelfde klinken… XD

    Het hele gezeik over wel of geen foto/filmpje roept bij mij wel weer een gevoel op van: hoe veel (lees: weinig) weten wij eigenlijk over wat de mensen die het voor het zeggen hebben uitspoken? De Rob Geus in mij wordt er niet vrolijk van…

Geef een reactie

